Hej alle sammen, jeg ved ikke med jer, men jeg kan ikke spille på Madwin , spillene tælles, men spilles ikke med fejlmeddelelsen. Fortæl mig venligst, hvis du har samme problem. Hav en dejlig dag alle sammen
Godmorgen, Nej, jeg har ikke det samme problem? Er din konto ikke blevet hacket? Bruger du en bærbar computer? Du skal have antivirus installeret. Eller måske skulle du skifte dit netværkskabel? Hvis du bor i Belgien, råder jeg dig til at ringe til VOO-firmaet. De installerer et kabel plus en boks med små lys, så du kan se, hvornår du har internet, og om internettet er nede. Kort sagt, forklar dit problem til webmasteren for madwin.com-webstedet. Gå til din konto og rul ned til bunden, så ser du kundeservice; Men du skal oprette en fil. Jeg er ikke god med computere, så... Jeg ved ikke, hvordan man gør det!! Se nederst på spilsiden, hvis du ikke kan se "Kontakt".
Hej alle sammen, jeg ved ikke med jer, men jeg kan ikke spille på Madwin , spillene tælles, men spilles ikke med fejlmeddelelsen. Fortæl mig venligst, hvis du har samme problem. Hav en dejlig dag alle sammen